Tanker om alt og ingenting mest det første.

 

 

 

Jeg har mange tanker når det gjelder bloggen jada slapp av jeg skal fortsette og blogge, skal prøve å blogge om andre ting enn det jeg har gjort til nå men tankene går rundt på hvordan. Skal jo fortsette og blogge om mitt liv, skal jeg skrive om tanker jeg har om alt og ingenting som jeg pleier eller ha noen dags aktuelle saker ikke veit jeg enda de som venter får se.

 

Er litt lunken på å ha andre ting å skrive om, men det komme vel etter hver så de som leser får vente og se pleier jeg å si.

 

Så ha jeg tenkt å komme med ett daglig oppsummeringer for dagen, og da blir det om dagen og hvordan den har forløpt med gjøremål og alt som jeg pleier.

 

 

Det er noen av tankene om meg og bloggen, er i en tanke prosses som jeg er midt i så det får jeg jobbe litt med for at jeg ikke faller i samme tralten som jeg ha hatt. Endret mye annet i livet nå så da passer ikke måten jeg har skrevet, det blir nok bra til slutt.

 

Lag dere en fin dag folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg