Tankekjør på en regnfull søndag.

 

 

 

Dette er ett innlegg om mine tanker på en regnfull søndag, ja i dag starter vi med påsken med mange helligdager og mange skal vel hamstre som gale nå. Jeg skal i morgen tidlig ut å handle det jeg trenger i løpet av påsken, jeg skal ikke gå over tre hundre kroner uansett å får jeg ikke handlet alt jeg trenger for jeg har ikke råd til mer enn det. Det er det vanlige matbudsjettet mitt å selv om det er påske så skal jeg ikke gå over det, noen vil vel si at det ikke er mulig å leve av så lite i uken de tar fullstendig feil det går jo alle de andre ukene så hvorfor ikke det gikk jo i julen så hvorfor ikke i påsken.

 

Det er godt det regner i dag så er det så greit å holde seg inne uten å ha dårlig samvittighet for ikke gå en tur som jeg pleier å gjøre hver dag, for jeg har ikke lyst til å vise meg ute i dag å når jeg ikke gjør det så slipper jeg å bli sett ned på for at jeg går ut. Sånn er det her om dagen at folk mener at vi skal følge helsemyndighetenes råd om å ikke være en fare for andre, men statministere å alle andre sier kom deg ut i påsken men bruk naturen i nærmiljøet ditt å hold avstand til andre minst 2 meter avstand så ikke du smitter andre for min del så gjør jeg det for å unngå at alle andre ikke skal smitte meg.

 

Er ikke hysterisk for denne koronaen som går rundt og tar mange liv rundt om i verden også i Norge, selv om mange nå mener at den også kan smitte via luften hvis den gjør det hvordan kan man verne seg for den eller som det også heter beskytte seg mot den. Vi får jo senere vite mer om det er nå ikke så sikker på om det kan være en smittevei, den smitter nok mest ved dråpesmitte, så vask hendene godt og hold minst 2 meter avstand til de du møter når du er ute på tur så vil nok dette gå bra med alle også barn å unge må gjøre det samme.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg