Tanke storm om det meste og om lykke.

 

 

 

Noen mener at lykke kan kjøpes for penger, ja øyeblikks lykke kan kjøpes men i mitt tilfelle er det kortvarig lykke som jeg noen ganger angrer på at jeg kjøpte etterpå.

Sånn er det bare med meg derfor kjøper jeg nesten aldri noe som jeg ikke trenger, ja lykken kan vare litt lenger bare når jeg kjøper noe jeg virkelig trenger og bruker hver dag kortvarig lykke kjøper jeg stortsett ikke for det er bortkasta penger.

Nei jeg blir ikke lykkelig av å kjøpe ting.

 

Jeg blir mer glad og lykkelig av og være i naturen og se fine blomster og bare sitte og se på en elv eller ett vann, hvor fisken vaker og man kan ta frem en fiskestang og få fisk som man kan lage middagen over ett bål på en anlagt bålplass nede ved vannet å det er varig lykke for meg.

 

 

Nå skal jeg gå tur i mitt vante område og sette meg på en krakk nede ved elva og se på vannet som fosser nedover mot byen.

 

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Det høres ut som en god plan 🙂 Å sitte i naturen er noe av det fineste, og gir god lykke. Jeg blir også glad av å kjøpe meg en fin kjole jeg da. Og lykken er ikke kortvarig en gang, for jeg bruker kjoler MYE, og hvis de er fargerike så gjør de noe med humøret mitt i tillegg, jeg påvirkes av gode farger. 🙂 Men en skive ute i naturen gir absolutt lykke, og det fineste er jo at man kan gjøre det hver dag, hvis man skulle være litt lei. Komme seg ut, og snu det triste til noe fint. Og ta bilder av det også gir meg ganske mye. Hvis jeg klarer å få til noen fine bilder 🙂

      1. Det er veldig beroligende og godt å sitte ute i naturen når jeg blir rolig så blir jeg glad, jeg har en tendens til å glemme å ta bilder jeg da også i dag helt glemt å ta bilder.

        Ja jeg veit du er glad i farger og kjoler, jeg har ikke gått i kjole eller skjørt siden jeg var barn har noen komplekser rund mine bein og legger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg