Takk til alle som bidro både til spleis en og to.

 

 

 

 

Nå startet jeg med spleis nummer 2. som var til mine nye briller og da vil jeg takke dere som bidro til at jeg fikk kjøpt meg nye briller, deilig å kunne se hva en driver med i hverdagen og ikke minst så ser jeg hva jeg skriver så jeg slipper å bruke så utrolig lang tid på å skrive ett blogg innlegg.

 

 

Nå er jeg kommet til spleis nummer 1 som var pc, og du fikk ikke innlegget før i dag for den gamle tok ikke kvelden helt før i dag morges og da var det på tide å begynne å bruke den.

 

 

 

Og jeg har følt litt på det at enkelte av mine lesere ikke trodde på meg når det gjaldt den siste spleisen som var til brillene mine, og det var også den siste jeg kommer til det å ha spleiser til ting jeg trenger ikke en gang hvis noen hvitevarer ryker skal jeg ikke bruke spleis. For jeg ønsker ikke å bli mistenkeliggjort som jeg ble når det gjaldt  spleisen til briller av enkelte.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Er glad for å ha hjulpet deg med å bidra til spleis 1 og 2! Fin pc og nydelig dame med flotte briller. Ønsker deg en fin helg og kos deg på søndag! 🥰

      1. Jeg takk er for at du hjalp til på begge. Jeg elsker den nye pc`n min og de nye brillene mine.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld og helg å gjett om jeg skal kose meg med guttene på søndag.

    2. Så flott. Spleis i vei du. Det er ikke opp til oss å dømme. Det er frivillig å gi. Jeg forstår hvorfor du kan føle det som tigging, og at det gjør vondt. Du er dog bare et menneske . Det er bare de som har hatt eller har dårlig økonomi som i grunnen forstår dette tror jeg.

      Ønsker deg en god helg 🙂
      Klem fra Lise

      1. Nei det skal jeg ikke for så dum skal jeg aldri være igjen, jeg føler meg så liten og dum når jeg måtte gå til det skrittet så nei aldri mer.

        Dårlig økonomi har jeg hatt hele livet, som du sier det er bare de som har eller har hatt dårlig økonomi som forstår.

        Ønsker deg en riktig god natt og helg.

        Klem fra meg til deg.

    3. Bra .

      Ikke enkelt å måtte benytte seg av spleis.
      Spes ikke når du ser kometarer.

      Håper på en fin dag

      Klem

      1. Nei det er ikke det så jeg skal ikke benytte meg av det lenger, får vel heller klare meg uten det jeg trenger til jeg har til det selv.

        Ja kommentarene noen kunne ha spart seg på noe av det de skrev i dem.

        Dagen min blir nok fin den, som jeg pleier å si så blir ikke dagen bedre enn det man gjør den til selv.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg