Synd at en av de bloggene jeg leser fast gir seg, å det bare på grunn av disse som sitter å skriver dritt om folk på rampelyset og kvinnegaiden.

 

 

 

Ja det er veldig synd at alt er borte på en blogg jeg pleier å lese veldig ofte, forstår gått at kommentarer og kritikk er vanskelig å takle når det blir for mye. Er det faktisk folk på kvinnegaiden som bestemmer hva som er bra og hva som er galt der sitter disse personene som å rakker ned på andre personer, på det verste så går det faktisk så langt at de går til personangrep. Å sier noen imot dem så er det den som har mobbet og de hyler og skriker som små barn i barnehagen, ja da roper de på moderatorene og skal få bort folk som forsvarer den personen de spyr ut dritten på er det slik det skal være. Jeg er ikke den personen som er mest på det forumet for det gjør meg kvalm, har vært innom noen ganger når jeg ser det har vært mye folk derfra som har vært inne å lest på bloggen min ikke ellers jo når folk linker ditt på enkelte tråder.

 

Var en stund jeg ville ha en profil der inne men det ble det ikke noe av, vil ikke være en del av det forumet sånn som det har blitt er jo bare blitt verre og verre regner med at det kommer en del derfra nå bare for dette innlegget men det driter jeg i de får bare komme å lese for da blir det flere kroner på meg jo flere som leser haha.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Jeg klarer bare ikke å sitte å se på slik oppførsel som disse på dette forumet kan få karret seg til å vise, når urettferdigheter er ute etter å ta folk jeg liker da klarer ikke jeg å holde kjeften min. Denne gangen var det deg det gikk utover å det klarer jeg ikke å sitte bare å lese, så jeg brukte bloggen min til å si min mening til din støtte.

        Ønsker deg og dine en kjempe fin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Vet du hva altså, hun har gravd som egen grav. Og tømt bensin på den. Og fyrt på. Helt selv.
      Tror du noe annet har du rett og slett ikke fulgt med.

      1. Slapp nå av litt her jeg skrev bare min menig i saken, har også blitt utsatt for vreden fra disse kvinnegaiden sine medlemmer så jeg er da ikke helt på jordet der.

      1. Det gjør jeg også håper Mette kommer tilbake.

        God bedring til deg og håper testen du må ta i morgen er negativ på både deg og snuppen din.

        Ønsker deg en så fin dag du bare kan.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjempeflott blogginnlegg!

      Jeg er helt enig med deg, og rampelyset og kvinneguiden byr meg i mot!

      Støtter Mette jeg også, og synes hun hadde en kjempekoselig, jordnær og ekte blogg.

      Kjenner jeg blir rasende sint når det foregår slik mobbing som det gjør og har gjort. De burde virkelig skamme seg som har mobbet bort Mette fra sin blogg!

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. De prøvde hardt med meg også men jeg er bare innom der når noen linker eller skriver om det, ja jeg er så sint at det går ann jeg fulgte bloggen hennes tett og kunne ikke se noe av det de skrev om henne der inne. Bloggen hennes var både fin og varm ikke minst ærlig og oppriktig, og det som jeg syntes er syn er det de personene der inne får spydd ut av seg over en person. Er ren spika mobbing de driver der inne skulle tro det var en gjeng med unge voksne men det er jo noen der inne som er eldre enn både meg og deg og de er de verste, skal ikke komme med noen diagnose på disse personene det får de stå for selv som de er så flinke til.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg