Syk på sommerstid er ikke noe gøy.

 

 

 

 

Gikk og la meg i går kveld med sår hals og tett nese, våknet i dag tidlig og var blitt enda verre  slapp som ei sløke og feber jaja forkjølelse på sommers tid er ikke det mest festligste. Det har seg slik at det ikke slipper taket med det første, men slik kan det gå når vi har en helt normal norsk sommer med regn og vind og litt kaldt så kommer en dag eller to med sol og litt varme så regn igjen. Nå vil jeg ha en stabil varm og fine sommer dager, men det er vel for mye å forlange men det er ett håp jeg har at vi kan få en fin resterende sommer.

 

Nå skal jeg slappe av og se på TDF sykling på tv2, kommer til og sovne men det gjør ingenting for min del.

 

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg