Syk og svak i dag, bedre nå.

 

 

 

 

I dag så har jeg ligget på sofaen og hostet og harket, feberen har rast rundt i kroppen. Noen ting måtte jeg gjøre og det var og gå turer med lille Elvis gutten for han kan jo ikke gå på toalettet inne eller som vi mennesker gjør.

 

 

Den første turen i dag gikk opp til ei venninne som jeg pleier og handle for, hun trengte noe på butikken. Og uansett hvor syk jeg er så klarer ikke jeg og si nei, det skjer ikke for jeg setter alle andre foran meg selv. Vis jeg har sakt nei til noen så får jeg så dårlig samvittighet og ringer opp igjen og eller går opp til henne, men slik er det vel med oss kvinnfolk at vi får dårlig samvittighet.

 

Hadde store planer om å ha taco til middag i dag, men det ble ikke middag i det heletatt for jeg orket ikke mat i det heletatt. Da kan jeg jo ha taco i morgen kveld som folk flest har på fredag, jeg er veldig glad i taco så nå gleder jeg meg til i morgen.

 

Det er bedre nå men jeg kjenner at feberen har ikke sluppet helt taket, men har jo sovet av meg det meste men jeg har vondt i halsen fremdeles men det er bedre enn det var på morgenen i dag. Får bare håpe det er bedre i morgen, for nå har jeg faktisk brukt nesten en time hvis ikke mer på å skrive dette innlegget her noe som ikke er normalt jeg gjør faktisk et innlegg på denne lengden pleier jeg og bruke femten minutter. Så jeg får avslutte her så jeg får lagt meg snart.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg