Svar på spørmålene fra Snapo.

 

 

 

Hvor reiste du sist du var på reise?

 

Jeg er ikke det menneske som reiser mest i livet den store reisen må da være i 1995 som jeg var på korpstur til Østerrike, men hvis en jeg har jo vært på korte turer utenom det og den siste der må være en tur med danskebåten i 2006 ellers så har jeg ikke vært ute å reist .

 

Hva liker du best og se på tv?

 

 

Jeg er veldig sportsglad person så det må være sport, men jeg liker programmer som farmen , paradishotell, 71 grader nord og mesternes mester som starter på NRK klokken 20.05.

 

Hva er den beste filmen du har sett?

 

Det må være en film som jeg så for utrolig mange år siden som heter ikke uten min datter. Har sett mange filmer men denne husker jeg som en film som satte sine spor hos meg. Så har du hjemme alene filmene som har gått i jula det var filmer som har fått meg til å le mang en gang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg