Stille og rolig lørdagskveld, regner gjør det også det er deilig det.

 

 

 

Godt er det nå som kvelden er kommet og det er mørkt ute, det syntes jeg er veldig deilig for da kan en tenne lys og kose seg med skal vi danse akkurat nå er det nyhetene, sporten og været. Jeg har slike lys som går på batteri det er bedre for innemiljøet enn sterinlys med levende flamme, for de som går på batteri så er det ikke så farlig om du glemmer og slå av heller er ikke brannfarlig de slukker etter en tid for jeg setter de på timer.

 

Nå er det snart slutt for danse drømmen for ett par i skal vi danse og danseboblen sprekker for ett par skal ut i dag, blir spennende å se hvem som det er som danseeventyret er over for etter nyhetene.

 

Og etter det så er det ut på program jakt for å finne noe annet spennende og se på, er ikke så enkelt det da men da er det bare å se om det er noe sport ett eller annet sted blant alle kanalene jeg har. Har jo tre sports kanaler så noe finner jeg nok.

 

 

Så blir det vel å finne senga en gang etter midnatt som jeg pleier, skal jo ikke så veldig tidlig opp i morgen bare jeg rekker og sette på vaskemaskinen klokken 13.00 så er alt greit.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg