Startet dagen med å plukke opp hundeskitt.

 

 

 

Ja det er noe dritt men det er vanskelig å være hund som ikke kan si i fra så jeg hører det eller gå på do inne, og det skjedde i natt at Elvis plutselig måtte på do i natt og han klarte ikke og vekke meg. Stakkars sier jeg da for det er jo min skyld at jeg ikke hørte han og våknet av at han prøvde å vekke meg.

 

Nå sitter jeg og ser/hører på godmorgen Norge, har også lest noen blogger og drukket kaffe og spist litt. Jeg skal snart på morgentur med lille Elvis gutten, og da skal jeg gå opp til ei venninne av meg som ringte i går og lurte på om jeg kunne komme opp til henne for hun trengte noe i butikken for hun får noe av familien i dag så hun trengte noe til de kommer.

 

Selvfølgelig gjør jeg for henne så hun får tak i det hun skal ha til disse dagene som vi går i møte nå, jeg skal opp til henne i morgen også på jule lunch og da skal vi kose oss sammen og skravle litt over en kaffekopp.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Så snill du er med venninnen din. Fint av deg å hjelpe. Ønsker deg og lille Elvisgutten en fredfull jul, hils venninnen din. 💜

      1. Ja jeg hjelper henne og hun hjelper meg så jeg ikke er alene her i verden, etter at min mor døde så ble jeg alene.

        Takk for det her blir det en stille og fredelig jul, det blir meg og Elvis gutten her. Jeg skal overlevere hilsenen til henne i morgen.

        Ønsker deg og dine en rolig og fredfull jul.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg