Spaet var stengt i dag men vi koste oss uansett.

Koste oss med fish end chips den var helt himmelsk god, er så deilig å  kunne sitte ute i solen og kose seg med deilig mat.

 

Og så koser jeg meg veldig med denne godingen som fant seg plass i legokassa, ja det er flere dyr her som jeg koser meg  mye med.

 

Ja dere som har fulgt meg en stund veit hva hunder og andre dyr betyr for meg, og de har alltid  betyd mye for meg sånn er det bare.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit .

6 kommentarer
    1. Åååå
      Er så flott å sjå/høyre at du koser deg 😎
      Du er så heldig, er det familie du er på tur med,?
      Nyt kvar dag, dette fortjener du sååååå mye

      1. Jeg har det kjempe fint her i Spania, koser meg veldig.
        Det er en leser som bor her i Spania som ba meg ned hit .

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg