Søvn søvn kom til meg å jeg skal ta deg imot med åpne armer.

 

 

 

 

Etter lite søvn i to døgn så nå så ønsker jeg søvnen med åpne armer for nå er jeg så trøtt og sliten at øynene mine glir igjen hele tiden så det tar så innmari lang tid å skrive dette innlegget.

 

Så nå skal jeg bare ut på verandaen min å ta meg en røyk før jeg går å legger meg, da skal jeg kneble beinhaugen og ta en titt bak øyenlokkene mine krype godt innunder dyna.

 

Da håper jeg at søvnen kommer på besøk i natt for en slik natt som natt til i dag var så kommer jeg til å klikke i vinkel, for å gå en dag til i ett totalt vakum som jeg har gjort i dag det orker jeg ikke.

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg