Sov dårlig i natt så jeg sto opp og gjorde stand litt mat og kaffe på pølse termosen min for den vanlige er ødelagt.

 

 

 

Jeg tok turen opp dit jeg var en dag i den uka som gikk, gikk opp til alpin bakken her i byen og begikk meg oppover bakkene gikk litt bedre i dag enn sist. Hadde med meg matpakke som sist men denne gangen brukte jeg den termosen som jeg pleier å ha pølser i til å ha kaffe i for den jeg pleier å ha kaffe i er ødelagt synd men sant.

 

Satt på toppen og koste meg med utsikten utover byen, var ikke så våt og sleipt som det var sist jeg var der så det gikk litt letere ned også behøvde ikke være redd for å skli i gjørma i alle fall.

 

Sov jo ikke mer enn i noen minutter i natt eller kanskje ikke det en gang, så jeg fant ut at klokken 05.00 da sto jeg på kjøkkenet mitt og gjorde i stand matpakka og varmet vann til pulverkaffen min som jeg skulle ha med meg tok noen bilder men de kommer senere må bare få penger på kontant kortet til telefonen min. Får ikke lastet dem inn på bloggen før jeg har det, får ingen data uten noen kroner på kortet sånn er det bare så det kommer vel bilder på mandagen.

 

Nå skal jeg se på skal vi danse på tv2, og litt til for jeg skal ikke legge meg så veldig tidlig.

 

Har tenkt meg ned til byen i kveldingen tror jeg, for i kveld er det elvelangs med lys og musikk fra byens musikanter fra skolekorps og voksne hadde vært koselig å se det men det kan jo hende jeg sovner før den tiden kommer.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Hvis du har en kabel/overføringsledning til å koble i pcen, så skal man kunne overføre bilder fra mobil til pc uten en krone. Gøy å ta bilder på tur da 🙂 Sover mye dårlig jeg også.

      1. Det er jeg ikke sikker på om jeg har jeg har jo laderen og den kabelen, har aldri prøvd det å laste inn bildene fra telefon til pc. Så det er noe jeg må prøve på, ja det er gøy og fint å ta bilder på tur. Er ikke noe godt å ikke få sove om natten, blir jo så sliten av det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det høres ut som en perfekt tur, men det er virkelig pyton å sove dårlig! håper du får med deg korps og elvelangs…. det hadde vært midt i blinken for meg også! Klem 😘😘

      1. Ja det var en kjempetur, ja pyton det er det rette ordet når det gjelder dårlig søvn. Ja jeg fikk det med meg og det var virkelig vakker med alt det lyset og mange fine duse toner fra musikerne, det er noe jeg regner med du hadde likt for det var kjempefint masse lys og musikk.

        Ønsker deg en kjempefin kveld-

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja det var helt vidunderlig og var så vakkert kunne se lysene fra nesten hele byen, lydene og musikken hørte jeg hele veien hjem var helt eventyrlig hørte det også fra verandaen da jeg var kommet hjem ble litt mye folk for min smak i går. Ja det skulle du ha opplevd er så vanskelig å forklare.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    3. Hei Aud Marit.
      Har du telia abonnement på mobilen din?
      I såfall har jeg alltid mye ekstra data, som jeg ikke får brukt, og kan dele på rollover.. 🙂

    4. Hei igjen 🙂
      Så lenge det er telia så vil det uansett fungere.
      Men jeg trenger tlf nummeret ditt, så om du vil sende det på mail til meg så kan jeg dele mobildata med deg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg