Søndag siste dag denne måneden, høsten er i anmarsj.

 

 

 

 

Søndag har aldri vært min dag men jeg gjør som oftest det beste ut av den, så i dag har jeg allerede vært ute på en sånn passe lang spasertur i område rundt byen. Fant noen tomflasker og det gjør jo dagen fin det, her i byen så har høsten faktisk kommet er mange busker og trær som har fått gule blader som faller av i vinden når det blåser da. Kom noen regndrypp da jeg sto og låste opp ytterdøra her, jaja får jo ikke gjort noe med været så det får jeg ta som det kommer som jeg gjør med alt annet her i livet.

 

Kommer det noe min vei som høres eller ser greit ut så griper jeg det med begge hender, ja vis det er greit så gjør jeg det sånn er det med alt jeg kan også finne på og dra på tur på impuls men da må det ikke være så langt. Ja det må gå tog eller buss dit for jeg kjører ikke bil for jeg har ikke førerkort så da er det greit med tog og buss, men da må jeg samle tomflasker så jeg kan gjøre det jeg vil.

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg selv i sørpa og blir sett på som en stakkar for det er jeg faktisk ikke er bare realist som ser sine begrensninger.

 

Lag dere en kjempefin søndag.

 

Nå skal jeg prøve og planlegge neste innlegg hvis det går ellers så tar jeg det på sparket.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Nei jeg veit det men det følts sånn når jeg skrev dette innlegget, jeg veit jeg har mange tenker som andre kan ha til ettertanke. Flott veit jeg nå ikke om jeg er men det har vel noe med selvtilliten å gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg