Søndag og vakker høstvær måtte nytes, klesvask og handleliste.

 

 

 

Hurra tenkte jeg på morgenen med frokost og en kopp med kaffe, så bar det ut på tur kunne jo ikke la den turen ikke ble noe av for det var ett veldig vakkert vær.

 

Gikk meg en fin og lang tur i solen, og det ble en veldig lang tur noe som var veldig godt. Da jeg kom hjem så gikk jeg ned i vaskekjelleren og satt på den første av fire vaskemaskiner godt å få unna all klesvask, lenge siden sist det er ett tiltak å komme seg ned i den vaskekjelleren må ut av huset gå over hele gårdsplassen og så ned i kjelleren og den energien har jeg ikke hatt på en stund.

 

Så sto handlelisten for neste uke bli ferdig skrevet, og den ble ferdig på ett blunk var ikke så mye som jeg trenger til uken så det var en enkel jobb å gjøre.

 

Nå venter nå på Farmen, den starter klokken 20.00 på tv2 Direkte.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg