Søndag og jeg har vært på tur, og handlelisten er skrevet.

 

 

 

Ja i dag ble det en søndagstur i byen hvor jeg samlet tomflasker, broddene måtte på igjen etter sludd og snøen som kom på lørdagen det hadde vært kaldt i natt så det hadde blitt veldig glatt igjen.

 

Ellers så har jeg sett mye på sporten på tv i dag.

 

 

Og så er handlelisten skrevet så alt er ferdig for en tidlig tur på butikken, får ikke gått før jeg våkner  kanskje jeg skal sette på alarmen på telefonen sånn rundt klokken 07.00. For jeg liker best å gå i butikken når det ikke er så mye folk der, sånn at jeg slipper køer sånn som det pleier og være på ettermiddagen.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg