Søndag og finale i EM, handlelisten er ferdig skrevet.

 

 

 

Ja søndagen har bestått av sport og skriving av handlelisten er skrevet, nå er det snart finalen i EM mellom Frankrike og Danmark og med det sakt så håper jeg Danmark går seirende ut av den kampen.

 

Handlelisten er ferdig skrevet ble litt lang men det får gå.

 

Det som står på lista er:

 

Grønnsaker, brød 2 stykker.

 

Se i 50% disken og kassa om det er noe som passer til middag i 6 dager.

 

Fiskekaker, kjøttpølser og annet.

Knekkebrød dobbel pakke 19,90

 

PÅLEGG:

 

Leverpostei

 

Kaviar

 

Ost

 

Appelsin juice.

Det var den handlelisten så får jeg håpe det ligger mye middager i 50% disken kassa.

 

Sånn nå har dere fått sett hva som står på handlelisten min, det er første gangen jeg har offentlig gjort den hvert mye spørsmål om å få se handlelisten min.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. Var ikke store handlelisten, men så får du vel utdelt en #matpakke som inneholder en del,ha en fin dag,er vel tur på deg,og handling for venninna di🥰Har rydda bittelitt på inngangspartiet, fått vekk mose og svibler,vil ha vår nå,klem fra meg

      1. Nei det var ikke mye i den posen jeg fikk utdelt på torsdag en middag og knekkebrød, saft, og en kål, det var det jeg hadde råd til innenfor mitt matbudsjett. Ja jeg har vært på en tur i dag og har handlet for venninnen min.

        Godt å få ryddet litt tenker jeg siste rest av jula, ja nå vil jeg ha vår.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg