Søndag og det er godt at helgen snart er over.

 

 

 

I dag er formen mye bedre feberen er borte og hosten er ikke sånn som den har vært en stund nå, hode pinen er borte også så da kan jeg vel ta en tur i butikken i morgen sånn at jeg får i hus det jeg trenger. For jeg bestiller aldri mat på nettet for det blir for dyrt, ja for da må jeg ut med transport utgifter samtidig som de har ikke de prisene på maten som jeg pleier å handle for og da sprekker matbudsjettet og det vil jeg ikke ha noe av.

 

Jeg har skrevet ferdig handlelisten så alt er klart det er bare å gå i butikken, for jeg har jo ingen som kan handle for meg så får jeg ikke gått i butikken så blir det heller ingen mat neste uke.

 

Er vel bare å bruke munnbind selv om jeg ikke ønsker det, og så pleier jeg jo å gå i butikken så tidlig at det ikke er folk i butikken så da er det bare inn handle og ut igjen.

 

Har jo hatt mine to dager nå og skal vel holde meg hjemme i morgen også, men en skal jo bare holde seg hjemme så lenge man er syk så hvis jeg er i denne formen som jeg er i dag så er jeg frisk igjen for nå er alt normalt igjen ja slik som det pleier å være.

 

For nå flyr jeg snart på veggene her av kjedsomhet og da er alt som normalt igjen, og ensomheten gjør jo sitt også  så får se om jeg tar meg en tur ut senere i kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit

4 kommentarer
    1. Godt at du er bedre. Bare gå på butikken som du pleier. Det å bestille mat via nett koster mer. Transportutgifter er høye. Du er så tidlig i butikken goda er det nesten ikke folk på handel. Frisk luft trenger man. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg er mye bedre i dag matlysten er kommet tilbake også. Jeg går i butikken som jeg pleier, ja det koster mye mer å handle mat på nett og transporten av den maten har blitt mye dyrere. Jeg er i butikken klokken 07.00 så da er det få om ingen som er å handler, frisk luft var kjempegodt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Tror kanskje jeg også hadde igjen her om dagen, var snufsete et par minutter slik som forrige gang, så ble jeg varm og kald (feber), så var det over. Det blir vel slik at man får dette to ganger i halvåret fremover. Fint at du ikke er så dårlig, jeg er veldig bekymret for dere vaksinerte.

      1. Ja dette kommer har kommet for å bli, jeg var litt syk med hodepine, feber og hoste og i dag var det over for min del. I alle fall sykdomssymptomer så da er det bare å leve som normalt står det på fhi sin side.

        Det blir ikke noen fjerde dose her og heller ingen flere enn de jeg har, tror ikke den har noe for seg vaksinen altså.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg