Søndag fikk være søndag for min del.

 

 

I dag er det søndag regner ikke med at det kom som en bombe regner med at dere veit det alt haha, for meg så har jeg holdt hviledagen sånn ca har jo gjort noen småting som å rydde litt og skrevet handlelisten min som jeg pleier.

 

Og så har jeg planlagt litt av det jeg og eldsten skal gjøre på neste samvær som er lagt til høstferien som er mellom 11 og 16 oktober, er ikke helt i mål med planleggingen der men har jo tenkt litt på det for tiden går jo så fort så snart er dagen der.

 

Ellers så har jeg sittet og sløvet og sett på tv, og lagt noen planer for uka som kommer er ikke helt klar med alt og de planene egner seg ikke på trykk enda før jeg har gjennomført dem.

 

Så akkurat fotball kamp mellom Rosenborg og Viking og Rosenborg fosser videre mot medalje i eliteserien.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Moro med litt planlegging og gjøremål! Ikke alltid en har lyst til å fortelle om ting før de er utført, nei! Lykke til med alt du skal gjøre! Klem <3

      1. Ja det er bedre å holde planene for seg selv i tilfelle jeg ikke får gjennomført dem, og skrive om dem hvis jeg får utført dem det bestemte jeg meg for når jeg satt og planla for to av de tingene jeg planla var faktisk noe jeg har drømt om å få gjort.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg