Søndag er greit det, har ikke gjort så mye i dag.

 

 

 

Ja det er søndag men jeg har ikke vært på tur i dag i alle fall ikke enda, tror ikke det blir noen heller men noe har jeg gjort da. Har vært i vaskekjelleren og vasket to maskiner med klær, når den andre vaskemaskinen sto på så la jeg den første ladningen med reint tøy i tørketrommelen. Når den andre maskinen var ferdig så var tørketrommelen ferdig også, er god å ha sånne innretninger så jeg slipper å tørke alt i leiligheten for da hadde det ikke vært plass til meg selv.

 

Hang den andre vasken opp inne i stua, og brettet sammen klærne som jeg hadde tørket i trommelen. Så sto leilighets vask for tur så det var bare å kaste meg rundt å få det gjort, deilig med alt som er gjort syntes jeg da.

 

Skal se på tv i kveld for da er det uke finale i farmen så får vi se hvem som blir andrekjempe og hvem som ryker første uka en dame blir det så mye veit vi.

 

Er vel litt sport på tv i dag også fotball håper jeg da jaja jeg er en sports idiot det veit jeg.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg