Søndag er en fin dag det også, mye avslapping skal snart ut en tur.

 

 

 

 

 

Dagen startet med frokost og blogglesing en fin og avslappende måte å starte dagen, jeg trenger ikke å haste av gårde bare ta livet med ro det er jo søndag. Nå skal jeg snart ut i det fine været her er det strålende sol og nesten 3 varmegrader, er jo rene påskeværet nå i januar og det er jo noe jeg syntes er godt for da er det ikke så kaldt inne har ikke på noen varm ovn nå og det er 21,5 grader inne det er deilig det.

 

 

Skal også planlegge handleturen min i morgen tidlig, godt å få den unna tidlig for da er det minst folk i butikken det er som oftest flere ansatte enn handlende kunder i butikken klokken 07.00. Det er da jeg er i butikken for det er bedre å handle seg ferdig da, og jeg har da alltid spist før jeg handler så ikke det havner noe i handlekurven som ikke står på lista men er noe jeg bare har lyst på. Det kan jeg ikke gjøre for da sprekker matbudsjettet lett den uka, og det skal det ikke for da blir det mindre å handle for ved ukeslutt for det kan jo være noe jeg trenger da også. For å ikke ha mat i helgen det vil jeg ikke være med på lenger, det har jeg vært mang en gang og det er ikke noen god følelse men i slike tilfeller er det godt at det bare er jeg som ikke har mat å ikke har barn som må gå sulten i seng på søndag kveld. Jeg har barn de er i fosterhjem, er ikke den ønskelige situasjonen men slik ble det.

 

 

Håper ingen tror at jeg skriver dette for at dere skal syntes synd i meg for det er det ikke, ville bare at dere skulle vite at slik er det men jeg skal få orden på økonomien min tror jeg da. Prøver jo å spare men det er ikke alltid enkelt, men jeg har klart å spare 50 kroner siden 1 januar og det er jo en god start syntes jeg da.

 

Lag dere en kjempefin søndag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg