Søndag er en dag til avslapping og å skrive liste til i morgen.

 

 

 

 

I natt kom det ett lite dryss med snø er ikke noe å skryte av men jeg er glad for da veit jeg at det kan komme mer når som helst, jeg elsker snø og kald om vinteren til vanlig men med den dyre strømmen vi har nå så blir det litt kaldt inne men det overlever jeg. Ja men jeg jo bare venne meg til det for her må det spares på strømmen så jeg holder månedsbudsjettet, er jo bare å kle på seg sånn er det bare.

 

Nå sitter jeg her og skriver dette innlegget og det behøver man ikke være rakettforsker for å skjønne haha, jeg har også sittet og gått rundt i leiligheten og sett over hva jeg trenger å handle i morgen tidlig. Er ikke mye på den lista til nå og jeg håper ikke det blir så mye mer, for jeg skal ikke overskride det matbudsjettet denne uken heller. Jeg holdt meg under forrige uke og skal klare det denne uken også, jeg har igjen 58 kroner på denne ukens budsjett så da har jeg det til litt ekstra på julemat og bursdags budsjettet mitt. Eller litt nærmere julegavene til mine sønner har ikke helt bestemt meg hva jeg skal bruke overskuddet til, men det er nok av ting og bruke det til sånn er det vel for alle så jeg skal ikke klage mer om det.

 

 

Jeg veit at det ble mye budsjett prat i dette innlegget, men jeg lever på ett stramt budsjett så det er ikke rart at det blir skrevet om på en søndag for det er dagen som jeg planlegger uken som kommer når det gjelder matinnkjøp så dere får bare være overkommende med meg i dette innlegget.

 

 

 

Og det er første gangen jeg har mer enn en krone igjen etter en uke på matbudsjettet mitt, så da har jeg vel grunn til å være stolt av meg selv men dere som leser dette får jo bare ta det som det er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei 😊 Du virker så positiv og glad for tiden 🌺 Godt at livet også har dager som er gode og lyse. Jeg handler på fredag ettermiddag, så her er det ingen handlelister på søndagene. Akkurat nå ser jeg på Gryn på nrk. Den er morsom! Kan anbefales 😊 Ha en fin uke!

      1. Ja man må snu de vonde tingene til noe positivt er noe jeg har prøvd på lenge, å ja det går an å gjøre det hvis man vil det sterkt nok. Jeg handler for hele uken på mandag for da slipper jeg og tenke på det fram til neste uke, må jo handle når man har noe å handle for så da blir handlelisten skrevet på søndager.

        Da så jeg på håndball på tv2.

        Ønsker deg en riktig fin uke.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg