Søndag er en dag jeg gjør minst mulig på mest mulig tid.

 

 

 

Søndag er en dag jeg ikke er så veldig glad i men den dagen kommer hver uke, og på den dagen gjør jeg minst mulig på mest mulig tid. Har da vært på en liten tur i dag også det er en dag jeg finner mye tomflasker og i dag var intet unntak, så nå har jeg en sekk som jeg skal ta med meg i morgen når jeg skal handle sånn at det går mindre ut av kontoen er lurt å samle opp og ta med tomflaskene mine når jeg har fått samlet opp en sekk eller to for det er jo penger i en sekk.

 

Nå er det nok noen som må tromme ut sitt sinne i mitt kommentarfelt, det får de bare gjøre for jeg skriver det jeg ønsker når jeg ønsker jeg rydder opp i plast og metalen som ligger å slenger i naturen og tjener en slant på panten å kommer meg ut på tur i samme slengen er det noe som er bedre enn det da.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Jeg synes du gjør en flott innsats jeg, samler opp tomflasker og fjerner plast fra naturen. At noen kan kritisere det er uforståelig for meg.
      Ha en så bra så søndag som mulig videre.😀

      1. Ja det finnes dem som mener at jeg tigger bare jeg skriver om noe som har med penger å gjøre og pant å flasker har jo det.

        Søndagen til nå har vært grei den, er litt sliten i dag uten å ha gjort noen verdens ting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Bra at du rydder opp etter andre, og attpå til tjener penger på det! 👍
      Regn og vind her i dag. Sånn har det vært i flere dager. I morgen til legen igjen. Må opp tidlig. Kommer til og være trøtt for har sovet dårlig de siste netter. Fin ettermiddag til deg. Klem fra meg til deg.🥰

      1. Det syntes jeg er bra også å så er de kronene en bonus, her har det vært sol og litt vind. Lykke til hos legen får håpe du får sove de timene du skal i natt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Det er supert at du kan tjene penger på flasker! Skjønner ikke hvorfor noen skal klage på det???? Men – det er mye rare folk, Aud Marit! God klem til deg <3

      1. Ja det er jo fint å komme seg ut å samle flaskene og tjene noen kroner på dem også, ja det er mye rart som folk henger seg opp i. Men jeg rydder jo opp i skog og mark og rundt om i bybilde i samme slengen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg