Solen vant foreløpig, men man veit jo ikke med resten av dagen.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

Solen vant over de mørke skyene så det ble fint vær foreløpig, veit jo ikke om det holder seg slik ut dagen. Men vær får være vær jeg skal slappe av i dag, holde meg innendørs, orker faktisk ikke å gå tur i dag jeg skal en tur ned i vaskekjelleren å hente klærne jeg har vasket mer enn det blir det ikke.

 

Jeg har spist middag allerede det ble lapskaus i dag, var så sulten når klokken ble 13.30 i dag så jeg laget meg middag. Tenke seg til det er første gangen på tre år at jeg har hatt middag så tidlig som i dag, men man må jo bryte mønstret en gang i blant sånn er det bare.

 

Jeg skal snart ta meg en strekk på sofaen når jeg har vært nede i vaskekjelleren å hentet klærne og hengt dem opp, sånn at de er tørre i morgen for jeg har vasket ytterjakka mi for den var ikke helt ren.

 

Men nå er høsten her og vinteren står for døren, har lagt ved noen produktlinker ved dette innlegget som passet litt inn vinterjakke og sko pluss litt til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Jofama//adidas Sport Performance//NORDFORM//adidas Sport Performance

4 kommentarer
    1. Hvor bra at været ble bra! En liten tur hjelper no litt på, og klærvask. Jeg skal feste noen tråder på votteparet, og så skal det toves. Litt tidlig middag her også, mannen lagde søndagsmiddag av en kalkun som lå i frysa. Himmelsk godt, men nå har man mye mat igjen så får fryse i passe porsjoner.
      Klikket på alle produktene, og gleder meg til å se bilde av kamera når du har fått det i hus. Klem fra meg til deg.

      1. Ja det ble en liten tur jeg måtte jo ut for å komme meg i vaskekjelleren å det to ganger.

        Ja det må vel til det også, har aldri fått til det med toving.

        Jeg tok det veldig lettvint i dag, med lapskaus på boks.

        Tusen takk for klikkene selvfølgelig skal jeg ta et bilde av kameraet og legge det ut på bloggen så dere får se det. Det blir ikke kjøpt før den tredje desember for da har jeg bursdag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Måtte ut en tur i fjæra å ta bilde av sola som skapte en oransje himmel i horisonten. Jeg strikket 8 par votter som ble lagt i vaskemaskinen. Hadde fibrotåke og minimalt med søvn. Det krympa masse, og passer vel til en liten unge. Men så starta jeg på nytt, og la et par votter i maskinen, sammen med ei dongeribukse. Maskinen på 40 grader i 1 time og 2 minutter. 1200 omdreining. Kan jo hende at det er sånn på maskinen du har i kjelleren. Gikk veldig fint, men vottene var ensfarget. Tok med mønster i dag og da 800 i omdreining. Gikk perfekt. Jeg strekte og tøya sånn at det passer min hånd. Har artrose i fingrene og gikk over til strikkepinner av bambus. Da merker jeg ikke så mye til smerter.

          Tenker du ser fotballkamp nå, og senere kommer Farmen.

          1. Noe så fint det med solnedgang som gjør havet og horisonten helt oransje/rød.

            Jeg veit ikke hva slags maskin vi har det er en slik data greier, kan ikke strikke lenger går dårlig når det bare er en hånd den andre funker dårlig.

            Ja jeg ser på fotballkamp nå og farmen etterpå.

            Klem fra deg til meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg