Solen står høyt på himmelen og det er godt tur vær.

 

 

 

I dag har jeg brukt mye av dagen ute på tur, det er utrolig deilig nå som solen varmer det gir litt sånn sommer følelse. Vi er jo nå langt inn i april 22 april for å være helt konkret, det har vært på det varmeste 12 grader i lufttemperatur i sol veggen her på verandaen har det vært 19 grader men det er i le av vind og trekk.

 

Har også vært oppe hos venninnen min og hjalp henne med handling, og kaffe og skravling noe som alltid er veldig koselig der kan jeg være meg selv på godt og vondt. Har ikke trøbbel med det ellers heller, jeg er en veldig åpen og ærlig person.

 

Disse fine stemors blomstene fant jeg langs elva ved stien, er veldig fine syntes jeg fin farge også.

 

Nå er det sommerhytta som går og det skal jeg se på, syntes det er fint i den svenske skjærgården.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg