Sol og fint vind men varmt, ser og kjennes ut til at det kan bli dunder og brak vær i dag.

 

 

 

 

Dagen i dag startet som alle andre dager så det har dere sikkert blitt lei av og lese om, da kan en heller snakke om været det var kjempefint vær på morgenen med vind og sol det var varmt og deilig hadde det ikke vært vind så hadde det blitt altfor varmt.

 

Venninnen min ringte tidlig på formiddagen i dag og lurte på om jeg ville komme opp til henne en tur i dag, jeg sa jo ikke nei til det er så koselig å ha noen å prate med om dagen så det gjorde jeg med en gang. Vi koste oss med kaffe og en røyk og skravlet om alt og ingenting som vi pleier, å jeg gikk opp og handlet litt for henne da jeg kom ned igjen med varene så satt vi å skravlet litt til.

 

Nå ser det ut til at vi kan få uvær her men det er bare å vente og se er jo meldt litt blandet vær, jeg kjenner det på kroppen at det kan bli litt lurvete værforhold her nå. Kjenner hodepinen og elektriske ilinger i hele meg så noe blir det, får håpe det ikke blir noe av for jeg hater lyn og torden spesielt lyn hater er vel ett sterkt ord men det er vel lov og si det i en slik sammenheng som dette.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Klikket på produktene i morges og ble bortheftet av telefonen, og skulle rekke tannlegen. Ekkelt når det lyner og tordner og skjønner godt at du ikke liker det været. Hos meg har det regnet og regnet, gikta i fingrene er vonde og hovne. Må smøre på Voltaren så hjelper det litt. Skal bestille meg time hos legen for det må da finnes noe som hjelper. Kjekt å kunne hjelpe venninna si når hun trenger hjelp. Godt å ha noen å prate med også. Vært å shoppa litt i dag, men bare ting man trengte. En ny stekepanne måtte jeg ha. Heldigvis en som tåler høy varme, men den var på tilbud. Dyrt nok. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er ufyselig med torden og lyn, har ikke begynt enda godt er det. Ja denne gikta den gikta plager livet av meg ingenting hjelper men det er jeg jo vant til.

        Ja det er godt for meg å kunne være til nytte for noen, og bare det å skravle med noen for det har jeg ikke mange til å gjøre det med.

        Ja kjeler og kjøkken utstyr koster flesk det er så dyrt, har ikke kjøpt en eneste en på 18 år nå da er det vel på tide snart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg