Snøen laver ned ikke akkurat nå men har gjort det på morgenkvisten.

 

 

 

Vi to elsker og gå morgentur i snøvær det er så koselig på vinteren, han pelskledde er mer glad i å gå i snøvær enn regnvær han hater og bli våt det er vist mer spennende med snø og vinter for da kommer det så mye nye lukter. Han og jeg brukte en time på en tur som vi normalt bruker tjue minutter på, han måtte jo jobbe litt for å finne ut hvor han kunne gå på do er litt festlig og se på han der han durer rundt i snøen. I dag fant han ut at han skulle rulle seg i snøen han ble jo nesten dobbelt så stor for det er kram snø, kunne nesten lage snø mann i dag men da hadde vel han sakt i fra for han ble noe kald etter hvert enda han hadde på seg ull genser som jeg strikket til han for to år siden.

 

Nå venter jeg bare på at håndball kampen mellom Norge og Danmark, detter er en kamp de ikke kan tape men Norge har ikke tapt mot Danmark i mesterskap så lenge jeg veit og kan huske. Så da får en håpe at vi ikke gjør det i år for da sliter Norge med og komme seg til semifinalen og dit skal vi ut fra jentene selv så da får vi bare håpe, de norske jentene er jo gode nok til å ro seieren i land hvis de ikke har mange spillere som har en dårlig dag.

 

Nå sitter jeg og hører/ ser på julefilm på fem og skriver dette innlegget, nå skal jeg slappe av på sofaen når jeg har postet dette innlegget så nå står det igjen og ønske dere alle en riktig god og fredelig søndag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg