Snø og regn om hverandre, hadde det vært nærmere jul så blir den kalt kakelinna.

 

 

 

Men det er vel for tidlig å kalle det kakelinna når det blir mildvær i november, det har vel mer med klimaendringer å gjøre enn noe annet.

 

I dag har jeg vært ute å gått meg tur i dag også og samlet med meg tomgods som jeg pleier, er jo noen som mener at jeg ikke skal skrive om at jeg gjør akkurat det men det er vel min sak om jeg skriver om det eller ikke.

 

Har ikke gjort så mye annet enn det i dag, for det har vært ett ufyselig vær så jeg gadd ikke ut flere ganger for å si det pent.

 

Nå blir det tv titting på meg, mørke våte kvelder er ikke noe for meg. Til dere som skal ut husk refleks.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg