Snart er det håndballkamp mellom Norge og Danmark på tv3 om ca en time.

 

 

 

Ja i dag har det vært en regnfull dag igjen å jeg føler at jeg bare har gått rundt å surra, men så oppdaget jeg at jeg faktisk har gjort noe fornuftig i dag også jeg har vasket oppvasken og ryddet litt på bordet i stua. Har også vært oppe hos venninnen min en tur, vi drakk litt kaffe og skravlet om alt å ingenting var også oppe å handlet for henne så hun fikk handlet inn litt til helgen.

 

Jeg gleder meg til jul å de siste dagene blir vel lange regner jeg med, men da har jeg jo noe å gjøre før julaften så godt det er noen dager igjen.

 

Nå er det rundt en time til  håndballkampen mellom Norge og Danmark ( også kalt Løkes nesebrekker lag.)

 

Norge er gode nok til å slå dem Danmark altså, å vinner Norge så skal de spille finale mot Frankrike på søndag. Det er jo bare å vente å se hvordan det går i kveld mot Danmark får håpe Løke får beholde nesen uten brudd denne gangen, men vi får jo se for jobben på banen skal jo gjøres først.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Heia Norge dette blir spennende de kan faktisk ta Frankrike også å da kan det bli gull på Norge, vi får vente i spenning til søndag klokken 17.00 for da er det finalen.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det var virkelig en spennende kamp, ja de hadde en fantastisk opphenting de hadde å dro det i land. Nå er det bare å vente i spenning på søndagen de kan jo også ta Frankrike.

        Jeg skal snu huset på hode i helgen, rydde og vaske alt en gang til så dette blir en fantastisk fin helg.

        Ønsker deg en kjempe fin helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg