Smerter fra hode til tærne.

 

 

 

Det er veldig fuktig vær og da er smertene verre enn noen gang, ingenting funker så da er det bare å leve med det så godt det går. Skal ikke syte så mye om det, men dagen har med andre ord ikke vært av den beste sorten i dag. Skulle ønske at jeg fikk fem minutter uten smerter, da kunne man ha smilt litt men akkurat i dag har jeg ingenting å smile for.

 

Men en prøver jo å skjule det så godt som mulig for kroniske leddsmerter er jo en sykdom som ikke syntes, hadde en knekt beinet eller armen så har man en gips på å da er det synlig at en kan ha smerter i kroppen.

 

Skal slappe av i kveld og se hvordan det blir utover, blir det verre så får en bare ta en dose med paracet har jo ikke noe annet å hjelpe meg med.

 

Hjelper ikke det så kommer jeg til å klikke i vinkel så smertefullt er det, ønsker ikke min verste fiende om jeg hadde noen å prøve dette i to minutter en gang.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ser ut til at det blir ranglenatt på meg. Regn og verkevær trøbler med kroppen. Har fibromyalgi og artrose. Værste værtypen jeg får. Har ei datter med leddgikt, så kjennskap til det vet jeg. Et smertehelvete uten like og dårlig med noe som kan hjelpe. Håper du får sove i natt, om ikke ender vel du og jeg på sofa neste dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var virkelig ett verke vær i går her også, rene smertehelvete.

        Jeg fikk da sove til slutt i natt, men det blir nok sofaen i dag i alle fall.

        Ønsker deg en fin tirsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg