Smertefull kveld, og feberen raser i kroppen.

 

 

 

Smertene river i kroppen det er som å få kniver i siden og i ryggen, man får bare håpe det er de vanlige smertene som pleier å rasere kroppen min for da må en bare leve med dem. Nå har jeg alt tatt min dagsdosering av smertelindrende medisiner så jeg kan ikke ta noen i kveld, men det som er litt rart er at jeg har feber i samme slengen det er ikke fult så normalt.

 

Er ikke engstelig for det for det kan jo være noe betennelse dannelse i leddene mine, da pleier jeg å få feber.

Er også tett i nesen og vondt i halsen men kan nå det være noe farlig da, nei det tror nå ikke jeg det er da kan jo bare være en helt vanlig forkjølelse. Det pleier ikke å være noe farlig, det er jo slik med høsten at en blir forkjøla så jeg tar det helt med ro jeg for jeg tok kaffe glass testen og jeg kjente lukten av kaffe. Så da tar jeg livet med ro og håper jeg er bedre til i morgen, man må jo se det positive med alt som skjer her i livet.

 

Jeg syntes det er verre med været som har vært/ er nordover med mye vind og masse vann, det kunne de vel vært spart for men det er vel slik det er med høsten masse regn og vind. Dere får holde dere inne og se på tv, eller tenne opp i ovnen og kose dere inn så godt dere kan.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Uff da..Håper du er bedre i morgen. Du kan ha blitt forkjølet etter fisketuren med guttene! Bra luktesansen er i behold. Jeg også tar og lukter på ting og tang..Litt panikk dette her ja! God klem og God Natt.

      1. Ja jeg ble vist det, måtte jo teste på kaffe for det er vist den som blir foreslått. Nei panikk har jeg ikke blir jeg syk så blir jeg syk.

        Ja jeg håper jeg er bedre i morgen.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg