Smertefull dag i dag, en hel dagsjobb å lage seg frokost.

 

 

Dagen har vært smertefull, men det blir vel bedre etter hvert får jeg nå håpe.

 

Og alt tar så mye mer tid når du har bare en hånd å bruke, ja alt blir så tung vindt spør du meg. Ja bare det å lage seg mat er ikke så lett som det pleier å være, så det blir lite av det må jo mase på naboer hver gang jeg trenger hjelp og det er til mye jeg trenger en hjelpende hånd. Så det blir mye som jeg kan lage med en hånd, er jo en hel dags jobb å få laget seg frokost ja prøv selv og skjære brød med en hånd ja det tok sin tid.

 

Ja bare å skrive disse ordene så gikk det en halv time sånn ca.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Slitsomt å føle seg utilstrekkelig og ikke klare en så banal ting som å lage seg mat, jeg håper også at smertene bli noe mildere enn det er i dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Syntes det er rart at du ikke fikk resept på noen smertetabletter av legen. Det er jo noe du må ta noen dager da smertene er på det verste. Er jo lite hjelp i det en får uten resept. Så ring legen din og be om hjelp. Men helt utrolig at noen tror du lyver om bruddet, er mange rare folk som spyr ut av seg med ren ondskap Ønsker deg god bedring og håpe det ordner seg. En klem til deg.

      1. Jeg fikk ingen resept på noen verdens ting av legen på sykehuset, så jeg har måttet klare meg med det jeg hadde hjemme skal ringe fastlegen min i morgen.

        Ja det var en person som mente at jeg løy om skaden, så da fant jeg ut at jeg fikk ta bilde av det og dokumentere det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg