Slitsomt er det å prøve å døyve tankene mine.

 

 

 

 

Det er mange tanker som jeg har i hode, mange av dem er destruktive å det å døyve dem er jammen slitsomt. Skal prøve så godt jeg kan, enkelt er det ikke enda så mye jeg prøver. Kan vel ikke lufte de verste her så de må jeg jobbe med selv, for de tankene er så negativt ladet at noen kommer til å få bakoversveis. Å når jeg poster dem så kommer det ikke bare snille og gode kommentarer, da er det noen av nettrollene våkner å da blir jo tankene om meg selv bare enda verre.

 

Kan jo skrive noen av dem, er jeg virkelig så dum som noen mener så er jeg vel det. Dette er ikke kommenter av noen av mine faste lesere, men det er vondt å lese at man er dum bare fordi man har noen skrivefeil. Jeg prøver bare så godt jeg kan, så dere får ta mine innlegg både med og uten skrivefeil. Jeg er ikke dum av den grunn jeg fikk diagnosen dysleksi som 16 åring, på skolen fikk jeg også beskjed om at jeg var både stygg og dum å det fikk jeg høre så mange ganger at en tror jo at en er det til slutt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hei 😊 Det er utrolig dårlig gjort å kommentere andre sine skrivefeil. Dysleksi har da ingenting med intellektet å gjøre.
      De som sier at du er dum pga skrivefeil er jo ganske tette i pappen selv. Nesten alle i dag vet jo at dysleksi ikke har noe med evner å gjøre. Det fins både leger, lærere, politikere, kongelige osv som har dysleksi.
      Og hva er hensikten med å bryte andres selvbilde ned?? Det er så dårlig gjort.
      Nei, skriv i vei og prøv å ikke bry deg om det 😊

      1. Jeg skal fortsette som jeg pleier jeg, ingen skal klare å knekke meg.

        Tusen takk for en veldig fin og oppklarende kommentar.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Måtte bare prøve dette med navnet ditt, etter slik som jeg har lært deg å kjenne gjennom bloggen din😀

      A lvorlig
      U selvisk
      D irekte

      M odig!
      A nsvarlig
      R ettferdig
      I nderlig
      T ålmodig

      Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

      1. Ja det hadde jeg ikke tenkt på, å tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på det. Å dette stemmer med måten jeg prøver å leve etter, mange ganger så spiller hodet meg ett puss. Dette er noe som jeg skal leve etter heretter, å prøve å få det inn i tankene mine når de vonde tankene kommer. Har skrevet det opp på et ark som skal henges opp ett eller annet sted så jeg ser det daglig.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Finnes slemme folk som vil en vondt med stygge kommentarer.
      Du må ikke la det gå innpå deg.
      Skjønner at du blir trist av det.
      Håper du får en fin kveld.
      Lager eplekake av epler fra hagen.Gleder mæ til å smak.

      Klem fra mæ.

      1. Ja de verste klarer jeg ikke å poste en gang, ja de treffer meg mitt i tryne.

        Eplekake er det beste jeg veit, så kos deg masse.

        Ja da det er en fin kveld, jeg ønsker deg en riktig fin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg