Slitne muskler som jeg ikke klarer å styre.

 

 

 

Er ikke beina og føttene som er slitne og musklene verker virker rett og slett klumsete og dum, ja jeg er ustø og snubler i egne bein men det er vel slik en skal være nå til dags. Blir også fullstendig utslitt når jeg skal skjære meg en brødskive så jeg skulle ønske at first prise hadde ferdig delt brød, for de andre som er det er så utrolig dyrt i lengden. Har jo blitt slik at jeg ikke klarer å plukke opp små ting som mynter fra gulvet, og får ukontrollerte muskelbevegelser det er utrolig slitsomt. Plages også at for mye støy og bråk gjør meg utrolig sliten, får jo ikke gehør hos legen at dette burde undersøkes så jeg får vel bare leve med det er jo ingenting som hjelper.

 

Er det noen som har tips om hva jeg kan gjøre for å lette disse plagene, jeg veit ikke hva jeg skal gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg