Skulle ut å handle kamera i dag, men gjett hva jeg hadde glemt å handle?

 

 

 

Skulle jo ut å kjøpe meg ett kamera i dag, men når jeg kom hjem så hadde jeg kjøpt meg ett par vintersko og ett par tøfler men kameraet hadde jeg glemt å kjøpe. Men jeg har jo god tid enda til å kjøpe meg det kameraet, det skal jo være en bursdagsgave fra meg til meg å da har jeg kjempe god tid for jeg har ikke bursdag før den tredje desember så god tid ja.

 

Og da venter jeg til august og september lønnen fra blogg.no kommer, de har begge fakturaene inne så den ene kommer vel inn til uken og neste en uke etter det igjen. Har penger til kameraet nå men da kan jeg spare dem, har jo mye igjen etter gevinsten min så jeg har jo men hvorfor bruke dem når du kan bruke lønnen min på det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg