Skulle ønske jeg hadde det bedre.

 

 

 

 

Grått og trist ute og inne hos meg om dagen, en ting er greit å det er at det snør ute dumt at det ikke er så kaldt ute. For da hadde jeg hatt det bedre kroppslig men det får jeg ikke gjort noe med, får vel ta det med ett smil er ikke enkelt men det må jeg.

 

Jeg får kose meg med bloggen og håndball, er jo ikke annet å gjøre så jeg skal ikke klage for det er jo andre som har det verre enn meg. Skulle hentet medisinene mine i dag men det fikk jeg ikke gjort, jeg måtte bruke alt jeg hadde av penger i går så da var det ikke igjen. Jeg måtte jo ha ett kjøleskap så en redder den maten en har, det er ikke kommet enda så jeg skal ned å mase på dem i morgen.

 

 

Håper at dagen blir litt bedre i morgen å ikke lik som i dag for det er ikke greit å ha det på den måten, men jeg skal ikke klage for det er vel min egen skyld at jeg har det slik så derfor får jeg stoppe klagingen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg