Skulle handle inn noen småting i dag, det ble det ikke noe av.

 

 

 

Som dere alle veit så har prisene for mat gått opp, fy så mye de hadde økt også. Ja jeg skulle handle inn tre ting jeg manglet, ble ingenting på meg for jeg manglet ti kroner for å få handlet en ting av de tre tingene jeg skulle ha. Får vente til mandag for å kunne handlet inn igjen, nei nå får jeg slutte å klage er mange som har det verre enn meg  men hva hjelper det meg akkurat nå ingenting.

 

Her i huset går regningene først og har ett budsjett til mat på 350 kroner, kan ikke øke det for da går ikke det andre opp som regninger som det har blitt noen av nå i januar etter fall og skade.

 

Lag dere en fin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Uff,at du skal ha det så trasig.Ikke lett å handle mat for den summen når prisene er som de er nå…Det er helt vanvittig hvor dyrt det er blitt.

      1. Har det budsjettet i uka sånn er det bare, og det er den eneste grunnen til at jeg er glad jeg er alene.

        Ja fy så dyrt det var blitt nå, det er jo bare ting man ikke trenger som er billig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. De økte prisene er bare stress for mange! Det skal jo ikke være sånn at man ikke skal ha råd til mat! Ærlig talt! Lurt og nødvendig å ha et budsjett, men jeg syns det er innmari trist at du må snu på krona så mye! God klem <3

      1. Ja det øker stresset mitt utrolig og hos mange andre også, nei det skal jo ikke være slik men slik har det blitt for mange. Jeg har hatt matbudsjett og regninger, og der kommer regninger kommer først og da må man snu og vende hver krone.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg