Skulle ha vært der men det er for vanskelig.

 

 

Jeg skulle ha vært på graven til min mor og stelt rundt den stenen som kom før helgen, men det er så sårt og vanskelig og gå dit skjønner ikke hvorfor for nå er det over åtte måneder siden hun døde men det er like vanskelig som det var i går du ikke var i blant oss.. Sånn er det bare for min del, mange vil vel si at det bare er og komme seg videre de som sier det veit ikke hvordan sorg kan arte seg hos forskjellige fra menneske til menneske. Alle er forskjellige og det er også hvordan de reagerer på ting som skjer i livet for hver enkelt, å det er bra at ikke alle reagerer på samme måte eller at alle har samme mønster på hvordan man sørger noen tar det lang tid før sorgen kommer og andre sørger seg ferdig fort sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
      1. Takk for klemmen, Er ikke enkelt å sette seg inn i det hvis man ikke har opplevd det å miste mor og eller far. Alle har jo mistet noen som har stått deg nær som besteforeldre eller andre. Klem fra meg og Elvis ( hunden min) til deg og dine ønsker deg en riktig god natt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg