Skulle ha handlet i dag men nei du det ble det ikke noe av.

 

 

 

Jeg hadde store planer om å handle i dag men det ble det ikke noe ut av,  jeg prioriterte å betale alle lege og sykehus regningene mine denne uka så det er ute av verden . Har noe igjen av det jeg handlet ikke denne mandagen men forrige mandag så jeg skal ikke klage.

 

Har hatt en vindfull dag og det har vært kaldt i dag, var en tur oppe hos venninnen min skravlet og koste oss over en kopp kaffe så gikk jeg i butikken for henne.

 

Fikk brev fra sykehuset om kontroll time hos ortopeden og røntgen den 23 mars, det er jammen godt at de  følger opp og at jeg kom meg til lege denne uka og krevde at hun sendte meg videre til sykehuset denne uka. Da kan jeg vel si at jeg stilte opp for meg selv.

 

Nå sitter jeg og glor på tv det er veldig mye fin sport i dag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

4 kommentarer
      1. Ja nå er jeg litt stolt av meg selv som tok denne plassen og stilte opp for meg selv, så mye har jeg ikke gjort for meg selv på mange år. Så dette blir nok bra etterhvert får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Flott at du stilte virkelig opp for deg selv. Time har du fått og oppfølging har man krav på. Flott at du har fått unna noen regninger. Jeg har også fått en. Det må jeg ordne fort. Ha en fin helg og her skinner omsider sola. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg er faktisk litt stolt av meg selv nå, jeg var ikke satt opp til oppfølging før min fastlege ringte og ba om det sånn var den saken. Ja og jeg fikk unna to av tre regninger så nå er det en igjen til uka så er de lege og sykehus regningene, håper den regningen din ordner seg for deg. Helg er helg for min del hvis været er bra så blir det en bra helg. Her har det vært sol hele uka men en del vind så det er mange glatte side veier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg