Skulle ha gjort så mye i dag men haha.

 

 

 

Ja jeg sier haha til det at jeg skulle ha gjort så mye i dag, for jeg har ikke fått gjort så mye som jeg hadde planlagt. Gikk meg en tur fant noen tomflasker så orket jeg ikke mer så jeg gikk hjem, slappet av litt for det trengte jeg i dag litt dum det da for da blir det dobbelt så mye å gjøre i morgen.

 

Er ikke redd for å få for mye som skal gjøres dagen etter, i dag var det ikke noe vits i å starte med det jeg skulle ha gjort for smertene var ikke til å holde ut i dag. Da er det ikke vits i å utfordre seg selv så altfor mye, for så å gi seg rett etterpå da kan det like godt vente til i morgen med og rydde og vaske hele leiligheten. Jeg hadde tenkt å rydde i dag og gjøre rent i morgen, men da blir det alt i morgen i stede sånn er det bare noen ganger.

 

Nå er det tv kos og så venter jeg på farmen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Nei og i dag var en slik dag som ingenting var enkelt så jeg bare måtte se meg slått av min egen kropps smerter.

        Ja ting er jeg glad for at jeg kan flytte på, for det måtte jeg bare gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg