Skrive sperre er noe dritt, men her har ikke bare det vært problemet.

 

 

 

Her er alle dager like så det er vanskelig å finne noe nytt å skrive om, jeg hadde blitt lei av å lese det samme hver dag veit ikke om det er slik med dere godinger som leser bloggen min. Når jeg hadde tenkt til å skrive før i dag så tok jeg meg selv i det at denne dagen har jo vært lik den i går, så da lot jeg det være men noe må jeg jo skrive i dag.

 

Så da tenkte jeg at jeg kan jo skrive noen taker som jeg har sittet med i dag, å da gjør jeg det så da var det å finne ut hvordan jeg skal skrive det for å ikke virke destruktiv eller sutrete.

 

Men når faktisk det er meg selv som legger den skrivesperra på meg selv.

 

Det er vondt å ha vonde tanker om seg selv selvtilliten min er ikke bra om dagen, jeg ser på meg som ett dårlig menneske når jeg skriver hva jeg tenker om dagen så jeg har prøvd å holde det for meg selv. Når jeg gjør det så blir jo også det feil for meg og det går på psyken løs, og tror alt det jeg skriver, sier og gjør blir feil ingenting av det jeg gjør eller skriver blir bra syntes jeg selv men det kan jo være feil men det er slik jeg ser på meg selv om dagen. Å da setter jeg mange sperringer og feller for meg selv dumt men sant, og når jeg ikke veit om det er godt nok det jeg gjør så er det vanskelig og gjøre noe som helst for jeg føler det ikke er bra nok.

 

Men jeg får håpe det glir over snart for  dette er ingen god tanke og følelse å ha at en er mindre vert enn andre, sånn har jeg vel hatt det mer eller mindre hele livet redd for å gjøre eller si noe feil så da har jeg heller holdt kjeften min men etter at jeg begynte å blogge så har jeg skrevet det jeg vil når jeg vil. Men noen ganger så kommer de samme tankene og de tar noen ganger overhånd, får håpe jeg snart blir den gamle meg igjen etter noen timer hos psykologen min igjen men det er lenge mellom hver gang for det er dyrt å gå til psykolog mer sier jeg ikke om den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Takk det skal jeg gjøre, i spedd med litt hverdags innlegg blir det jo sånn er det bare. Men jeg skal fortsette å skrive om meg selv som dette, så da blir det bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Selvtillit er vanskelig! Men du kan, vil og får til det du vil! Du er vakker, smart, omtenksom og har en nydelig personlighet! Enig med mimremor, du skriver bra når du er ærlig. Og vi som titter innom bloggen din vil høre om deg og ditt, og det inkluderer alt av både godt og vondt. Og vi titter innom på grunn av deg, ingen andre, så for oss betyr du noe i vår hverdag. God klem, håper selvtilliten kan sjekkes opp mange etasjer ❤ Ingen er mer eller mindre verdt enn andre, vi er like mye verdt!

      1. Takk for alle de fine og oppmuntrende ordene dem skal jeg ta med videre, jeg skal fortsette som jeg pleier ta med både det gode og det vonde i hverdagen min. Jeg skriver alt jeg gjør på en åpen og ærlig måte det har jeg alltid gjort. Godt å vite at du og andre er inne å leser og at jeg betyr noe for deres hverdag.

        Ja jeg håper også at selvtilliten min tar heisen mange etasjer opp, for dette er ikke noe godt.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Om du skriver mer om følelser, og forteller litt mer om livet ditt og hva som har skjedd opp gjennom årene, så vil bloggen din bli mer interessant, og dermed øker du nok lesertallene som igjen kan gi deg økt inntekt.
      Det blir for kjedelig å lese om butikkturen og den daglige kaffien hos naboen.

      1. Det kan jeg jo men det har jeg skrevet om før, og jeg skriver om min hverdag i blandet litt annet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg