Skal skal ikke jo skal.

 

 

 

Ja i dag har jeg tenkt mye skal på uttrykksgruppe i dag, men har en slik dag igjen som alt ikke er som det skal.

 

Jeg er redd for at det jeg har tatt på meg av klær ikke er bra nok, eller er jeg i meg selv bra nok som den jeg er i dag. Skal ikke gå så jeg er der så mye før det starter opp med uttrykksgruppa, skal ikke ha noe mat eller kaffe for det gjør ett innhugg i lommeboka så det lar jeg være og så er jeg på slakeren så jeg skal ikke ha. Fikk beskjed for en stund siden her inne at jeg var blitt feit, så da har jeg startet en slankekur på meg selv for å få slike beskjeder vil jeg ikke.

 

Jeg skal gå når klokken nærmer seg 12.30 for da er jeg der ca 10 minutter før gruppa starter, da har jeg ikke tid til å spise noe å det er bra tar middagen når kvelden kommer. Har jo spist frokost og da skal det gå bra, jeg skal nå få på meg fillene sånn at jeg er litt klar for dagen går fortsatt i pysjen så det er greit å få på noe annet haha.

 

Lag dere en fin fin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Klart du må gå dit. Blir helt sikkert veldig bra. Ingen som ser på hvilke klær du har på deg for alle har nok med seg selv. Har nå gjort meg klar til mammografien, og i morgen er det møte med ergoterapeuten og det går nok bra. Når noen kommenterer at man er feit da går de for langt. Jeg fikk høre at jeg ikke måtte slanke meg mer for jeg var altfor tynn. Skal love deg at vedkommende fikk svar på tiltale. Du er en flott person Aud Marit. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg gikk dit og gikk hjem igjen med en gang for det var bare jeg fra gruppa der. Nei det er jo ingen som bryr seg om det, men jeg måtte jo ha noe annet enn pysjen på.

        Gikk nok bra på mammografien, lykke til hos ergoterapeuten ja det går nok greit det veit du.

        Ja det er å dra det litt langt syntes jeg, å mene at jeg hadde lagt på meg for mye til å ha dårlig råd ut fra noen bilder på en blogg.

        Takk for at du syntes det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper dagen din har vært fin.😊
      Det viktigste er at man har på klær man selv føler seg vel med.🤗
      Kos deg resten av kvelden.🌸🌱

      1. Dagen har vært sånn passe bra, været er fint. Ja jeg tok på meg noe som jeg liker så gikk jeg, da jeg kom bort dit så var det bare jeg fra gruppa så det ble ingenting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg kom og gikk igjen for det var ikke noen andre enn meg fra gruppa som var til stede, ja vi må betale for kaffen ingenting er gratis de må kjøpe inn kaffen vi drikker.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg