Skal skal ikke jeg valgte at jeg skal.

 

 

 

skal jeg ha en åpen og ærlig blogg så må man jo skrive om alt i allefall nesten alt med åpenhet, men de siste dagene eller nesten en uke så har jeg utelukket mye og det skal jeg ikke gjøre mer for da blir det ikke mye bloggskriving på meg. Er jo noe som må utelukkes men det får bare være, så nå kommer jeg til innlegget jeg egentlig skulle skrive.

 

Det har vært en kjølig men fin solskinns dag, har vært på en lang tur syntes jeg da gikk ut klokken 12.00 og kom inn igjen i 17.00 tiden. På den turen så fant jeg mange tomflasker som jeg pantet ble 50 kroner, de ble lagt på sparebøssa mi så jeg har dem når jeg trenger dem har noen flasker til som jeg fant på vei hjem de skal jeg spare til det blir litt flere.

 

Skal ikke skrive mer om økonomien min enn det jeg skrev over, var også inne på nettbanken og betalte noen regninger og satte noen kroner på sparing sånn ca 40 kroner ble satt på sparing men får en gjort det en gang i uka så blir det noen kroner i løpet av en måned. Kanskje det blir ferie på meg også en eller annen sommer, har jo ett ønske om å komme meg nordover til mitt barndoms verden som er i Vardø.

Har tenkt på det med fond men det har bare blitt med tanken, burde vel ta meg selv i nakken og sette i gang men veit ikke hvordan jeg gjør det.

 

Nå skal jeg glo litt mer på denne flimrekassa så blir det vel kvelden på meg.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg