Skal, skal ikke jeg blir med etter litt overtaling.

 

 

 

Jeg fikk to forespørsler om jeg ville være med ut på kafe, jeg var og er usikker men sa ja til å bli med. Blir jo koselig med en skravle stund på en av byens kafeer, jeg skal ha vann for det er vel gratis enda får jeg håpe brukte det jeg hadde i går det ble en kjempefin dag. Er litt sliten i dag men det går bra, sov litt dårlig i natt det gjør jeg alltid etter en sånn koselig dag som i går.

 

Skal ikke skrive så mye om det jeg skal i dag for det liker ikke alle som leser bloggen, men det blir kos det er alt jeg kan skrive på dette tidspunktet.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

2 kommentarer
    1. koselig med kafebesøk,ja,klart det går ann å ha vann til det du spiser,skal og på kafe i morgen,ha en fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg