Skal se på håndball i en times tid nå så farmen.

 

 

 

 

Så er nok en dag gått mot kveld har ikke gjort stort i dag bare gått en liten tur, er så mye smitte nå at jeg vil ikke utsette meg og min venninne for noe så jeg holder meg mest mulig for meg selv. Jeg har vært oppe hos venninnen min en tur i dag for kaffe og sjokoladeboller og skravling hos henne, var også oppe og handlet hos henne og tok inn ved for henne.

 

 

Nå skal jeg se første kamp i håndball vm for kvinner det er Spania som skal spille mot Argentina, VM er i Spania i år de norske jentene har første kamp på fredag så jeg skal bruke bursdagen min til å heie fram de norske jentene i håndball.

 

Og så er det fire igjen i farmen og i dag skal de ha gårdskonkurransene blir spennende å se hvem som blir de to finalistene, selve finalen er på søndag blir spennende og se hvem som vinner har jo mine favoritter blant de fire som er igjen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg