Skal prøve en ny klesstil, men blir ikke enig med meg selv hvilken.

Reklame | ELLOS.

 

 

 

 

Ja jeg har begynt å like å pynte meg litt når jeg skal ut, til og med på en hverdag så det må jo starte nå kommer til å bli med at jeg må gå på brukt butikk for å handle meg en ny garderobe. Har ikke kjøpt meg klær på flere år hverdagsklær , jeg kjøpte meg jo en kjole til konfirmasjonen til sønnen min.

 

Er jo andre butikker jeg kan gå innom og se etter noe nytt og pent å ha på meg til hverdags og til fest, må jo ta litt etter litt men ny klesstil skal jeg skaffe meg.

 

 

Det er en del under her som ble veldig inspirerende for det stil skifte, det som jeg har plukket ut under her er utenfor rekkevidde pris messig men det finnes mye fint i andre pris klasser.

 

Ta en titt da vel så ser dere litt av det jeg la ut som jeg liker veldig godt utenom prisen da.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Levi’s//Levi’s//MbyM//Odd Molly//MbyM

2 kommentarer
    1. Herlig, var mye fint…Klikket på alt jeg. Du hadde sikkert vært fin i den T-shirt der og den maxikjolen var også fin synes jeg..Klem.

      1. Tusen takk for at du syntes at den t-shirten hadde passet meg fint, jeg syntes også den kjolen var fin. Nå skal jeg ut og gå meg en tur bare for å titte meg litt rundt. Har sittet og slitt med denne hersjens pc`n igjen i noen timer så det skal bli godt og få meg en ny snart.

        Ønsker deg en kjempe fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg