Skal på mestringssenteret i morgen første gangen min med medisinsk yoga.

 

 

 

Ja i morgen skal jeg på medisinsk yoga det er noe jeg har hatt lyst til å prøve mange ganger, men det har det ikke blitt noe av for det foregår på ett treningssenter og det er ett sted jeg ikke går frivillig og der koster det for mye i henhold til min økonomi.

 

Men nå skal jeg få være med på dette på mestringssenteret det skal bli spennende og der er det gratis i tillegg, så da er det vel bare å kjøre på men jeg gruer meg til den første gangen men det gjør jeg alltid til nye ting sånn er det bare.

 

Nå skal jeg ikke skrive noe mer om økonomien min, for det vekker en del harme hos noen selv om det er en del av livet mitt.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Masse lykke til!
      Det høres spennende ut.🤗
      Sånt fins ikke i nærheten av oss.
      Håper du synes du får godt utbytte av det.😊

      1. Det skal bli spennende, ja jeg håper det jeg også at jeg får utbytte av det. I dag har jeg vondt i ryggen men det skal gå bra det også. Synd de ikke har dette tilbudet overalt for det er jo mange som har behovet.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg