Skal man prøve seg ut en tur i dag også.

 

 

 

 

Ja skal man prøve å ta seg en tur ut å gå eller skal man la det være, jeg har faktisk ikke noe glede av å gå tur lenger for jeg har ingen å gå ut med. Men det er jo sunt å gå en tur per dag så en får vel prøve seg med en kort tur, for å lufte ut noen tunge tanker som ligger å gnager som er jeg bra nok nei det er jeg ikke for det veit jeg jo.

 

Får ta med seg en pose på turen å se om jeg finner en tomflaske eller boks, tror ikke det men det er lurt å ha med seg pose for har jeg ikke det så kan du garantere at jeg finner noen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg