Skal man en tur ut i dag også.

 

 

 

Nei skal en ut å gå en tur i dag da, er noen dager det er litt vanskelig å bestemme seg for å gå en tur. Jeg har jo ingen nå som krever det å gå morgentur, jo kroppen min krever det men behøver en gå ut før en må når ingen liten firbeint står ved døra og nesten tvinner beina klokken 10.00 og syntes hu mor er utrolig treg.

 

Og jeg har ikke peiling på hvor jeg skal gå hen heller, kanskje jeg går en tur og ser på dyrene som har kommet på laagendalsmuseet. Det hadde iallefall kommet to kyr og noen geiter, man blir jo så glad blant dyr og man finner en helt spesiell ro i seg selv av og bare sitte eller stå å se på dem  det gjør iallefall jeg veit ikke med dere.

 

Er jo veldig mange fine steder å legge turen her i byen, men det er så tomt og rart nå som det ikke blir arranger den årlige jazz festivalen som skulle ha gått av stabelen akkurat nå denne uken. Det ble jo slik i disse corona tider. Da blir det ikke mye tomflasker og finne heller, ja under selve jazzen så pleide jeg og finne utrolig mye men slik blir det ikke i år. Så da må en finne på annet og gjøre det skal jo gå bra det også, det er bare å gjøre ting som er gratis da som å gå bort og se på dyra som går og koser seg borte på museet. Kanskje jeg går opp til venninnen min og skravler litt, ellers så får en ta å gripe de mulighetene som byr seg eller bare faller meg inn der og da jeg skal iallefall kose meg i dag sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
          1. Ja det kan jeg forstå at du har. Men jeg får panikk bare jeg ser bilder av huggorm jeg da, der er jeg virkelig pysete men det er en fobi jeg har hatt siden jeg var bitteliten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg