Skal ikke klage men føler meg litt redd og alene om dagen.

 

 

 

Skal ikke klage og det er ikke noe synd i meg, men jeg føler meg litt utenfor når man ikke kan svare på meldinger på telefonen eller ringe noen hvis jeg trenger hjelp så jeg håper ingenting skjer i helgen. Det er jo ting en ikke kan forutse men det vil jo alltid gå bra, men med 22 kroner på konto så får jeg heller ikke kjøpt tele kort mangler 128 kroner så det får vente til mandag.

 

Sånn nå har jeg fått blåst ut litt frustrasjon ikke mer enn det, håper ingen mener at dette er tigging for det var ikke sånn det var ment.

 

Har  vært på tur i dag i solen og vindkastene, og det var veldig glatt godt jeg har gode brodder for flere fall og bruddskader ønskes ikke.

 

Ellers så har tv stått på i hele ettermiddag og kveld, å slik fortsetter det resten av kvelden.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. A.M.Du må lære deg å prioritere,du må vei ha mere enn 300 kr i uken
      å leve for.DET ER 1200 KR I MND.jeg har 500 kr i uken,et msk og to bortsjemte katter.men vi lever godt. er kreativ liv i takknemlighetjeg klarer faktisk og spare av de pengene.som jeg har til. dyrlege,har klart å spart 1000 kr mnd i ett år,har 12000 på konto.mange insta økonomi kontoer som gir masse inspirasjon jeg lever et godt liv med 2000 kr,i mnd.

    2. går nok greit å ikke ha telefon i helga,er vel alltid noen du kan låne tlf av I en krise,vokste opp uten telefon jeg,men vondt du skal ha så lite penger,men du hadde jo gjeldsanering noen år tilbake?

      1. Ja det gjør nok det og en ting jeg aldri kommer til å gjøre er å låne andres telefon, jeg skal nok klare meg jeg har ikke hatt gjeldssanering jeg har forvaltning. Ja men legeregninger har det vært mange av den siste tiden.

    3. ser bare du svarte ei i 2017 at du var ferdig i mars 2019,men du svarte gjerne feil,ha ei fin helg,håper du får noen fine turer,klem fra meg

      1. Ja det ble nok feil for jeg har hatt forvaltning siden 2012, men i 2017 til 2019 hadde jeg selv gjort en avtale med en kreditor på en nedbetalings plan og har en ny en med en annen nå.

        Helgen blir som den blir den, tur får jeg også til i løpet av helgen.

        Ønsker deg en kjempefin dag og helg.

        Klem fra meg til deg.

      1. God helg til deg også. Jeg tenkte ikke på de som aldri tar kontakt, jeg kan da ikke få tak i lege eller de som ikke er på internett men de som er på nett kan bruke messenger.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Når man ikke får mer i trygd, er det jævlig vanskelig økonomisk for mange som bor alene. Regjeringen burde øke satsene både til uføre og eldre. Mange som sliter med å få hjulene til å gå rundt.
      Maten er blitt så dyr, at man må vurdere hva man trenger. Skulle kjøpe vaskemiddel og oppdaget at det var svindyrt. Endte i stedet opp på Rusta og fant til 19 kroner. Er vanskelig å spare når man har lite. Klem til deg fra meg.

      1. Du sier noe der er vanskelig for alle på trygd, ja jeg er enig med deg men det kommer ikke til å skje at regjeringen kommer til å øke de satsene for å si det sånn.

        Alt har blitt dyrere var godt at du fant billigere vaskemiddel på Rusta den har vi ikke her, ja det er vanskelig å spare så veldig men litt får jeg jo spart.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg